Cum cumpăr

Vrem să îți răspundem prompt și cât se poate de clar atunci când cauți un produs în cadrul magazinului nostru. Cum portofoliul Horus-Center.ro este într-o dinamică continuă, află următoarele sfaturi pentru a salva timp și pentru a elimina orice confuzie.

Pentru a putea plasa o comandă pe site sau telefonic trebuie să deții o adresă validă de email. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe www.Horus-Center.ro.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi. 

Important! Este necesara confirmarea telefonica pentru a se putea finaliza si expedia comanda. 

Pasul 1 - Alegerea produselor

Filtre
Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți  aplica filtrele disponibile în dreapta ecranului pentru a restrânge  aria căutării în funcție de caracteristicile relevante  listate.Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate  face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în stânga  paginii.

Dacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.
 

In pagina produsului poti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, preț, disponibilitatea în stoc și un termen de livrare estimat sau poți să-l compari cu alte produse similare. Mai multe detalii despre disponibilitatea in stoc si termenul de livrare gasesti in sectiunea Cum Livram 
 


Pasul 2 – Coșul de cumpărături

Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă în coș”.

Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”. 

Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. 



Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei plasate pe fiecare rând, chiar înaintea denumirii produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim și apăsarea butonului “Actualizează cantitatea”. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.

Dacă ești în posesia unui cupon/voucher de reduceri ai opțiunea să-l folosești acum prin introducerea codului și apăsarea butonului «Aplică voucher».

Pentru a plasa comanda, trebuie să parcurgi pașii următori apăsând butonul «Finalizează comandă».

Pasul 3 – Autentificare / Înregistrare 

În acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda;

- daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formularul aparut pe ecran;

- daca nu doresti sa-ti faci cont, nu este nici o problema, poti sa continui ca si vizitator.
 

În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tău. 
În interiorul contului tău poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ai inregistrat în contul tău. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

Citeste "Termeni si Conditii" pentru a cunoaste conditiile comerciale,  

Pasul 4 – Alege metoda de livrare


Selectează opțiunea privind livrarea comenzii și continuă prin apăsarea butonului «Continuă» din partea dreaptă a ecranului. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune.
Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Cum livrăm”.

 

Pasul 5 – Alege metoda de plată


Selectează opțiunea privind modalitatea de plată.
În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății.

Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Cum plătesc”. 

Pasul 6 – Confirma comanda

Înainte de a plasa comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii, dupa care apasa butonul "Lansează comanda".
 

In acest moment comanda ta a fost inresgistrata in sistemul nostru si vei primi un email de confirmare. 

Confirmarea comenzii
Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator.
Validarea comenzii de catre Vanzator se va face telefonic sau prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator.

Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:

1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei sau pret fictiv sau derizoriu)

Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.

Important! Este necesara confirmarea telefonica pentru a se putea finaliza comanda.

Dupa ce comanda ta va fi acceptata, vei primi mesaj cu datele de livrare.

 
Plata Online cu card bancar prin EuPlatesc
(Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard